Som indkøbsansvarlig skal du lave behovs- og markedsanalyser samt definere og implementere en indkøbsstrategi i forhold til lokale, regionale og internationale varer og ydelser med henblik på at finde de rigtige løsninger til Læger uden Grænsers projekter.
Dette indebærer ligeledes udbudsprocesser og udvælgelse af leverandører. Det foregår i stærkt samarbejde med vores speditør (supply chain) teams. Dit ansvar er overordnet at finde den rigtige balance i hele indkøbsprocessen mellem kvalitet, service og omkostninger for Læger uden Grænser.
Krav
- En uddannelsesgrad i indkøbsledelse, business management eller inden for økonomi
- Minimum to års erfaring inden for nogle eller alle følgende områder:
- Sourcing og indkøb
- Markedsanalyse
- Analyse af organisationsbehov
- Lagerhåndtering og -styring
- Evner inden for forhandling og networking
- Godt kendskab til ERP/SAP
- Villig til udsendelse til usikre områder
- Gode sprogkundskaber i engelsk og/eller fransk/spansk
- Gode samarbejdsevner, kulturelle kompetencer og evnen til at håndtere stress
Udsendelseslængde: 12 måneder
Relevante kvalifikationer
- Undervisnings-, supervisions- og ledelseserfaring
- Evnen til at planlægge, prioritere og iværksætte arbejde