Ledelsen af projektets ansatte, advocacy-arbejde samt løbende analyse af projektets kontekst er også blandt en projektkoordinatorens vigtigste opgaver. Som Læger uden Grænsers primære lokale repræsentant skal du også repræsentere Læger uden Grænser over for lokale myndigheder, medier og andre organisationer. Du er også ansvarlig for at varetage sikkerheden på projektet.
Krav
- Minimum to års erfaring med arbejde for Læger uden Grænser eller en anden humanitær/nødhjælpsorganisation, hvor mindst ét år har været i en ledende rolle
- Dokumenteret erfaring med sikkerhedsstyring i eller for et udviklingsland/mellemindkomst i en konflikt eller post-konflikt
- Erfaring med projektledelse, budgetstyring og projektstyring
- Videregående uddannelse med relevans for Læger uden Grænsers arbejde
- Villig til udsendelse i usikre områder
- Flydende i engelsk og/eller fransk eller spansk
- Et godt arabisk er en fordel
- Gode samarbejdsevner, kulturelle kompetencer og evnen til at håndtere stress
Udsendelseslængde: 12 måneder
Relevante kvalifikationer
- Undervisnings-, supervisions- og ledelseserfaring
- Evnen til at planlægge, prioritere og iværksætte arbejde