Indkøbsansvarlig
Som indkøbsansvarlig på Læger uden Grænsers projekter står du for indkøb af varer og ydelser – både på et overordnet strategisk plan, men også på det daglige operationelle plan. Du vil arbejde enten i en hovedstad eller ude på et af Læger uden Grænsers projekter.
Som indkøbsansvarlig skal du lave behovs- og markedsanalyser samt definere og implementere en indkøbsstrategi i forhold til lokale, regionale og internationale varer og ydelser med henblik på at finde de rigtige løsninger til Læger uden Grænsers projekter.
Dette indebærer ligeledes udbudsprocesser og udvælgelse af leverandører. Det foregår i stærkt samarbejde med vores speditør (supply chain) teams. Dit ansvar er overordnet at finde den rigtige balance i hele indkøbsprocessen mellem kvalitet, service og omkostninger for Læger uden Grænser.
Krav
- En uddannelsesgrad i indkøbsledelse, business management eller inden for økonomi
- Minimum to års erfaring inden for nogle eller alle følgende områder:
- Sourcing og indkøb
- Markedsanalyse
- Analyse af organisationsbehov
- Lagerhåndtering og -styring
- Evner inden for forhandling og networking
- Godt kendskab til ERP/SAP
- Villig til udsendelse til usikre områder
- Gode sprogkundskaber i engelsk og/eller fransk/spansk
- Gode samarbejdsevner, kulturelle kompetencer og evnen til at håndtere stress
Udsendelseslængde: 12 måneder
Relevante kvalifikationer
- Undervisnings-, supervisions- og ledelseserfaring
- Evnen til at planlægge, prioritere og iværksætte arbejde
Ansøg om at blive udsendt for Læger uden Grænser
Ansøgningen og alle dokumenter skal udfyldes på engelsk!
Hvis du vil gemme din ansøgning undervejs, skal du oprette en profil, inden du begynder på ansøgningen
Har du spørgsmål før eller efter du har sendt din ansøgning,
så ring til vores rekruttør Stine Bloch Jensen på telefon 41 77 74 23
eller skriv på sbj@copenhagen.msf.org
Vi gemmer din ansøgning og cv i op til 12 måneder.
Læs mere om Læger uden Grænsers privatlivspolitik her.