Bliv facility manager i Læger uden Grænser
© Tom Barnes

Teknisk og logistisk hospitalsleder (facility manager)

Vores tekniske hold for hospitalsledelse sikrer, at infrastrukturen på vores hospitaler og klinikker fungerer optimalt, hvilket er altafgørende for, at vi kan give den bedste behandling til vores patienter.  

Du vil have som opgave at koordinere alle de tekniske aktiviteter på hospitalet, herunder vedligeholdelse, energi og HVAC, vand og sanitet, cold chain, IT, sikkerhed og overholdelse af kvalitetstandarder.

Som logistiker i denne rolle er din opgave også at sikre og implementere vedligeholdelsesplaner, implementere sikkerhedsplaner og et effektivt forbrug af vores ressourcer. Du kommer ligeledes til at supervisere og træne lokalt personale efter behov. 

Krav 

  • Videregående uddannelse inden for ingeniørvidenskab, bygningskonstruktion, facility management eller anden relevant uddannelse 
  • Minimum to års erhvervserfaring med “health and safety” eller facility management på et hospital 
  • Stærk teknisk baggrund og ressourcestyring 
  • Villig til udsendelse i usikre områder   
  • Gode samarbejdsevner, kulturelle kompetencer og evnen til at håndtere stress   
  • Godt kendskab til engelsk og/eller fransk eller spansk  

Udsendelse: 6 måneder 

Relevante kvalifikationer   

Undervisnings-, supervisions- og ledelseserfaring     

Evnen til at planlægge, prioritere og iværksætte arbejde     

Ansøg om at blive udsendt for Læger uden Grænser

Ansøgningen og alle dokumenter skal udfyldes på engelsk!
Hvis du vil gemme din ansøgning undervejs, skal du oprette en profil, inden du begynder på ansøgningen.

Har du spørgsmål, efter at du har sendt din ansøgning,
så ring til vores rekruttør Effie Georgiou på telefon 41 77 74 07 eller skriv på ege@copenhagen.msf.org

Vi gemmer din ansøgning og CV i op til 12 måneder.
Læs mere om Læger uden Grænsers privatlivspolitik her.