Teknisk logistiker i Læger uden Grænser
© Pierre-Yves Bernard/MSF

Teknisk logistiker

Som teknisk logistiker er din opgave at sikre, at de tekniske og logistiske foranstaltninger på projektet kører efter planen.

Det indebærer organisering af transport, cold chain management, lagerstyring, hospitalsrenovering, opsætning af sundhedsstrukturer, vedligeholdelse af køretøjer og kommunikationsudstyr samt at supervisere de lokale ansatte på projektet. 

Krav 

Videregående eller håndværksmæssig uddannelse med tekniske færdigheder inden for tre af følgende områder:  

  • Reparation og vedligeholdelse af biler  
  • Energi og elektricitet (vedligeholdelse af generatorer)  
  • IT (hardware/software)  
  • Lagerstyring (drift, registrering og indkøb)  
  • Byggeri  
  • Vand, sanitet og “medical waste management”  
  • Kommunikation (HF/VHF radio/antenner, satelittelefon)  
  • Supply chain  

Relevante kvalifikationer 

  • Minimum to års relevant erhvervserfaring 
  • Evner inden for supervision og træning af personale 
  • Stærk inden for engelsk og/eller fransk eller spansk 
  • Villig til udsendelse i usikre områder 
  • Gode samarbejdsevner, kulturelle kompetencer og evnen til at håndtere stress 
  • Undervisnings-, supervisions- og ledelseserfaring   
  • Evnen til at planlægge, prioritere og iværksætte arbejde   

Udsendelse: 12 måneders rådighed. Første udsendelse er på 6 – 9 måneder. 

Ansøg om at blive udsendt for Læger uden Grænser

Ansøgningen og alle dokumenter skal udfyldes på engelsk!
Hvis du vil gemme din ansøgning undervejs, skal du oprette en profil, inden du begynder på ansøgningen.

Har du spørgsmål, efter at du har sendt din ansøgning,
så ring til vores rekruttør Effie Georgiou på telefon 41 77 74 07 eller skriv på ege@copenhagen.msf.org

Vi gemmer din ansøgning og CV i op til 12 måneder.
Læs mere om Læger uden Grænsers privatlivspolitik her.