Teknisk logistiker
Som teknisk logistiker er din opgave at sikre, at de tekniske og logistiske foranstaltninger på projektet kører efter planen.
Det indebærer organisering af transport, cold chain management, lagerstyring, hospitalsrenovering, opsætning af sundhedsstrukturer, vedligeholdelse af køretøjer og kommunikationsudstyr samt at supervisere de lokale ansatte på projektet.
Krav
Videregående eller håndværksmæssig uddannelse med tekniske færdigheder inden for tre af følgende områder:
- Reparation og vedligeholdelse af biler
- Energi og elektricitet (vedligeholdelse af generatorer)
- IT (hardware/software)
- Lagerstyring (drift, registrering og indkøb)
- Byggeri
- Vand, sanitet og “medical waste management”
- Kommunikation (HF/VHF radio/antenner, satelittelefon)
- Supply chain
Relevante kvalifikationer
- Minimum to års relevant erhvervserfaring
- Evner inden for supervision og træning af personale
- Stærk inden for engelsk og/eller fransk eller spansk
- Villig til udsendelse i usikre områder
- Gode samarbejdsevner, kulturelle kompetencer og evnen til at håndtere stress
- Undervisnings-, supervisions- og ledelseserfaring
- Evnen til at planlægge, prioritere og iværksætte arbejde
Udsendelse: 12 måneders rådighed. Første udsendelse er på 6 – 9 måneder.
Ansøg om at blive udsendt for Læger uden Grænser
Ansøgningen og alle dokumenter skal udfyldes på engelsk!
Hvis du vil gemme din ansøgning undervejs, skal du oprette en profil, inden du begynder på ansøgningen
Har du spørgsmål før eller efter du har sendt din ansøgning,
så ring til vores rekruttør Stine Bloch Jensen på telefon 41 77 74 23
eller skriv på sbj@copenhagen.msf.org
Vi gemmer din ansøgning og cv i op til 12 måneder.
Læs mere om Læger uden Grænsers privatlivspolitik her.