Bliv projektkoordinator i Læger uden Grænser
© Benedicte Kurzen/NOOR

Projektkoordinator

Som projektkoordinator er du ansvarlig for udviklingen og implementeringen af projektets strategi, årsplan, udformning af projektplan og budget.

Ledelsen af projektets ansatte, advocacy-arbejde samt løbende analyse af projektets kontekst er også blandt en projektkoordinatorens vigtigste opgaver. Som Læger uden Grænsers primære lokale repræsentant skal du også repræsentere Læger uden Grænser over for lokale myndigheder, medier og andre organisationer. Du er også ansvarlig for at varetage sikkerheden på projektet. 

Krav 

  • Minimum to års erfaring med arbejde for Læger uden Grænser eller en anden humanitær/nødhjælpsorganisation, hvor mindst ét år har været i en ledende rolle 
  • Dokumenteret erfaring med sikkerhedsstyring i eller for et udviklingsland/mellemindkomst i en konflikt eller post-konflikt 
  • Erfaring med projektledelse, budgetstyring og projektstyring 
  • Videregående uddannelse med relevans for Læger uden Grænsers arbejde 
  • Villig til udsendelse i usikre områder   
  • Flydende i engelsk og/eller fransk eller spansk 
  • Et godt arabisk er en fordel  
  • Gode samarbejdsevner, kulturelle kompetencer og evnen til at håndtere stress  

Udsendelseslængde: 12 måneder    

Relevante kvalifikationer   

  • Undervisnings-, supervisions- og ledelseserfaring   
  • Evnen til at planlægge, prioritere og iværksætte arbejde

Ansøg om at blive udsendt for Læger uden Grænser

Ansøgningen og alle dokumenter skal udfyldes på engelsk!
Hvis du vil gemme din ansøgning undervejs, skal du oprette en profil, inden du begynder på ansøgningen.

Har du spørgsmål, efter at du har sendt din ansøgning,
så ring til vores rekruttør Effie Georgiou på telefon 41 77 74 07 eller skriv på ege@copenhagen.msf.org

Vi gemmer din ansøgning og CV i op til 12 måneder.
Læs mere om Læger uden Grænsers privatlivspolitik her.