HR- og økonomiansvarlig
Som HR- og økonomiansvarlig i Læger uden Grænser er du ansvarlig for at oplære lokale og internationale medarbejdere i felten. Stillingerne kan både være adskilt eller en kobling.
Som HR-ansvarlig i Læger uden Grænser er du med til at sikre, at nationale og internationale medarbejdere har de bedste muligheder for at hjælpe vores patienter. Du er ansvarlig for, at HR- og administrationsprocedurer bliver implementeret og håndteret efter Læger uden Grænsers standarder samt sikrer opfølgning af personale fra rekruttering til afslutning på ansættelser. Desuden skal du sikre overholdelse af interne Læger uden Grænser regler for området og den generelle arbejdslovgivning i det pågældende land.
Som økonomiansvarlig står du for ledelsen af det finansielle og administrative arbejde på projektet. Det indebærer udarbejdelse og opfølgning på budgetter og prognoser, tilsyn med revision, håndtering af penge og i nogle tilfælde styring af indkøb på projektet.
I begge positioner er man ansvarlig for at oplære lokale og internationale medarbejdere på projektet.
Stillingerne kan både være adskilte og sammenflettet. Du vil arbejde enten i en hovedstad eller ude på et af Læger uden Grænsers projekter.
Krav
- Videregående uddannelse i business management, HR, finans, økonomi eller administration
- Erfaring med projektledelse
- Erfaring med ledelse af medarbejdere
- Villig til udsendelse til usikre områder
- Gode samarbejdsevner, kulturelle kompetencer og evnen til at håndtere stress
- Godt kendskab til engelsk, fransk eller spansk
For HR-ansvarlige, minimum to års erfaring med:
- HR-administration: Løn, forsikring, skat, håndtering af HR-data
- HR-ledelse: Arbejdsplanlægning, rekruttering, afskedigelser, disciplinærsager etc.
- Læring og udvikling: Udarbejdelse og facilitering af oplæring og træning af medarbejdere, karriererådgivning
- Erfaring med medarbejderudvikling er en fordel
For økonomiansvarlige, minimum to års erfaring med:
- Økonomiplanlægning, håndtering af funding, udarbejdelse af monitorering af budgetter og revision eller
- Forhandling af kontrakter og styring af udbud, sourcing af leverandører, indkøbsstyring og netværk
Udsendelse: 12 måneders rådighed. Første udsendelse er på 6 – 9 måneder.
Relevante kvalifikationer
Evnen til at planlægge, prioritere og iværksætte arbejde
Ansøg om at blive udsendt for Læger uden Grænser
Ansøgningen og alle dokumenter skal udfyldes på engelsk!
Hvis du vil gemme din ansøgning undervejs, skal du oprette en profil, inden du begynder på ansøgningen
Har du spørgsmål før eller efter du har sendt din ansøgning,
så ring til vores rekruttør Stine Bloch Jensen på telefon 41 77 74 23
eller skriv på sbj@copenhagen.msf.org
Vi gemmer din ansøgning og cv i op til 12 måneder.
Læs mere om Læger uden Grænsers privatlivspolitik her.